reklama

Zo života posilňujúceho človeka - pozorovanie pásovej bežkyne

Škaredé počasie, odpor k pocitu chladu, vlhkosti, studeného vzduchu v pľúcach a premočených topánok, no povedzme si pravdu pohodlnosť pri cvičení, vyhnali aj mňa, zarytú a hlbokopresvedčenú odporkyňu filozofie „športu“ s názvom kulturistika a fitness, do posilňovne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Znova. Už som tam pár krát bola aj predtým, v čase, keď som si ešte naivne myslela, že zdvíhanie železa a fučanie pomôže človeku žiť zdravšie a aktívnejšie. Bola som teda pripravená na všetky nástrahy. Vystrojená mp3 prehrávačom na prehlušenie otrasnej hudby, ktorú si „recepční“ púšťajú (zámerne sa vyhýbam použitiu slova tréneri) a na prehlušenie stonov, fučania a občasných výkrikov borcov, smerujúc čo možno najkratšou cestou k bežiacim pásom, nemohla som si nevšimnúť a nezacítiť pár nepochopiteľných detailov:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do posilňovne prichádzaš osprchovaný, navoňaný, nahodíš na seba slušivé oblečko, veľmi strategicky biele alebo čierne, aby nebilo do očí ako sa potíš a makáš. Radosť okolo teba cvičiť. Spolucvičiaci aspoň 3 metre vedľa, sa však na hygienu vy*****, veď prišiel „len do posilky a tu sa aj tak spotí“. Zobral si tričko, ktoré mu už od poslednej návštevy preschlo, zásadne vo farbe, na ktorej vidno čo i len jednu kvapku. Je dosť možné, že to celé je jeho stratégia ako si zabezpečiť životný priestor, pretože všetky stroje v rozmedzí 2 metrov na všetky strany od neho sú stále voľné.

Viete, čo je základom každej dobrej posilňovne? Zrkadlá. Ortodoxní kulturisti a fitnessáci, si teraz v duchu pomyslia, veď jasné, predsa keď pumpujem štyridsiatky na biceps, potrebujem vidieť, či je môj pohyb správny. Ehm ... sorry, ale keď pumpuješ štyridsiatky, jediné čo potrebuješ vidieť je, či máš pri tom dobrý účes, tváriš sa pri tom dosť husto (resp. jak hovorí môj frajer dosť „tvardo“) a najrozhodujúcejšia časť využitia zrkadla prichádza po tom ako činky zhodíš. Podrobná kontrola objemu práve precvičovanej partie a preventívne aj tých ostatných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želiezka pribúdajú, bielkoviny papáš, narcistické sklony v plnej miere uspokojené, pekne sa nafúkneš, trojuholník na neodolanie, nájdeš si frajerku. Keďže spolu chcete tráviť čo najviac času, dotiahneš ju do posilky. Ako správny „muj s moju“, dokonale k sebe pasujete farebne. Vy však idete ešte ďalej, pasujete k sebe aj dĺžkou vlasov, na centimeter presne až ku trapezovému svalu. Ja byť na vašom mieste, urobím niečo s tou odlišnou farbou!! Dáte si spoločnú rozcvičku, spolu sa poobzeráte v zrkadle, akí ste peknuční, dáte si pusu. Ty ideš makať ako obvykle a ona sa ide ponevierať, spraví si 50 brušákov s nohami prikvačenými o rebriny (cháp zbytočných), urobí výpady s činkami na dĺžku posilňovne štýlom, jedna dĺžka, 5 minút pauza, poobzerá sa v zrkadle, skrátka nudí sa. Myslí však na teba a jedna vec vás stále spája. Pri cvičení si v rovnakých intervaloch a s rovnakou nonšalantnosťou poopravíte a rukou prečešete svoje rozpustené vlasy. Nesrandujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už sa teším na ďalší výbeh + sociologické pozorovanie v cene vstupu. Viem, viem, mám sa starať o seba, nehodnotiť, bla bla ... Všetci okukujeme ... A v posilke asi najviac ...

Petra Radvanská

Petra Radvanská

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Že vraj som "osoba sui generis" ... to je to najlepšie, čo som na svoju adresu počula. Zoznam autorových rubrík:  Zo života človekaHudba, ktorá zmenila môj životÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu